Třída 5. B

Vítejte na stránce třídy 5. B pro školní rok 2017/2018

Novinky, informace

VÝJEZD ŠVÉDSKO 4. DEN 23. 5. 2018 5. ROČNÍK

Dnes ráno jsme se vydali na průzkum jižní části ostrova Öland. První zastávka byla na stepi Alvaret, následovala návštěva nejvyššího majáku na ostrově – Dlouhý Jan. Cestou na pláž jsme se vyfotili u větrných mlýnů. Protože byl nejteplejší den pobytu, vykoupali jsme se na nedaleké pláži a rozloučili jsme se s mořem. Už pomalu a […]

Posted in Třída 5. A, Třída 5. B, Třída 5. C | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem VÝJEZD ŠVÉDSKO 4. DEN 23. 5. 2018 5. ROČNÍK

VÝJEZD ŠVÉDSKO 3. DEN 22. 5. 2018 5. ROČNÍK

Na dnešek se děti obzvláště těšily, na programu totiž byla návštěva místní základní školy. Škola se všem moc líbila, kluci ocenili rozlehlé venkovní prostory pro sportovní aktivity, dívky se rozplývaly nad dílnami vybavenými mj. i šicími stroji. Předali jsme dárečky, ochutnali jsme oběd ze školní jídelny a na závěr naše fotbalové družstvo porazilo protihráče skvělým […]

Posted in Třída 5. A, Třída 5. B, Třída 5. C | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem VÝJEZD ŠVÉDSKO 3. DEN 22. 5. 2018 5. ROČNÍK

Výjezd Švédsko 2. den 21. 5. 2018 5. ročník

Dnes jsme se hned po snídani vydali na výlet na sever ostrova. Prošli jsme stezku v lese skřítků, navštívili jsme vrak staré lodi a 900 let starý dub. Viděli jsme maják Dlouhého Erika, otužilci se vykoupali v Baltském moři a dali jsme si zmrzlinu u mlýnu. Proběhla poslední zkouška před vystoupením, trénink před fotbalovým zápasem […]

Posted in Třída 5. A, Třída 5. B, Třída 5. C | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Výjezd Švédsko 2. den 21. 5. 2018 5. ročník

Výjezd Švédsko 20. 5. 2018 5. roč.

Cesta proběhla bez problémů. Všichni jsme v pořádku na místě. Protože jsme potřebovali nabrat síly po dlouhé cestě, strávili jsme první den v kempu a jeho blízkém okolí. Ubytovali jsme se v chatkách, přivítali jsme se s mořem a trochu jsme si zasoutěžili. Těšíme se, že zítra navštívíme skřítky v severní části ostrova.

Posted in Třída 5. A, Třída 5. B, Třída 5. C | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Výjezd Švédsko 20. 5. 2018 5. roč.

Začátek školního roku v 5.B

Pro 5. B byl začátek školního roku ve znamení narozeninových oslav – hned třech. Tak nám ten nový školní rok hezky začal!

Posted in Třída 5. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Začátek školního roku v 5.B

Přípravný kurz – španělský jazyk pro 5. ročníky

Přípravný kurz – španělský jazyk pro 5. ročníky I v novém školním roce 2017/2018 otevíráme kroužek španělského jazyka pro žáky 5. ročníků. Kurz bude probíhat 2x týdně v pondělí a ve  středu  od 13:30 do 14:15 Kurz povede rodilá mluvčí Mgr. Ximena Álfaro (pondělní hodina) a česká lektorka Mgr. Karolína Kopecká (středeční hodina) Cena celkem za rok: […]

Posted in Třída 5. A, Třída 5. B, Třída 5. C, Třída 5. D, Zájmová činnost 2017/2018 | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Přípravný kurz – španělský jazyk pro 5. ročníky