Třída 7. B

Vítejte na stránce třídy 7. B pro školní rok 2016/2017

Novinky, informace

Lyžařský výcvik VII. AB – 6. den 23. 2. 2017

Ranní pohled z okna nebyl vůbec veselý, mlha, silný déšť a mizející sněhová nadílka. dopoledne jsme tedy využili k poznávání dalekých krajin, konkrétně Vietnamu, který nedávno navštívil pan instruktor. Podělil se s námi nejen o své vskutku exotické zážitky, ale i o zajímavé fotografie. Odpoledne jsme ještě v mírném dešti konečně vyrazili na sjezdovku, čekalo […]

Posted in Třída 7. A, Třída 7. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžařský výcvik VII. AB – 6. den 23. 2. 2017

Lyžařský výcvik VII. AB – 5. den 22. 2. 2017

Středeční počasí nám opravdu nepřálo. Od časného rána se z mlhavě šedé oblohy spouštěly provazy deště a foukal takový vítr, že v poledne zastavili lanovku. Dopoledne jsme si zpestřili úkolovou individuální soutěží ve znalostech o horách a všem, co s nimi souvisí, a když konečně aspoň trochu ustal déšť, vydali jsme se na obhlídku Čenkovic […]

Posted in Třída 7. A, Třída 7. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžařský výcvik VII. AB – 5. den 22. 2. 2017

Lyžařský výcvik – 4. den 21. 2. 2017

Dnešek byl ve znamení odpočinku od lyžování. Počasí nám předvedlo svou nevlídnou tvář, celý den takřka bez přestání pršelo a sníh mizel z kopců před očima. Naštěstí jsme autobusem sjeli do údolí, kde jsme v Letohradu navštívili Muzeum řemesel. Prohlédli jsme si jedinečnou expozici představující dávno zaniklá i současná řemesla a jejich vývoj. Odpoledne se […]

Posted in Třída 7. A, Třída 7. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžařský výcvik – 4. den 21. 2. 2017

Lyžařský výcvik VII. AB – 3. den 20.2.2017

Ranní Čenkovice byly ponořené do neprůhledné mlhy, která však během dopoledne mírně ustoupila, takže jsme se na místních svazích neztratili. Již dnes byl vidět u mnoha lyžařů pokrok v technice jízdy. Všechny žáky je třeba pochválit za píli a disciplínu při výcviku. Před večeří nás na hodinu navštívil profesionální člen horské služby, který přinesl kromě […]

Posted in Třída 7. A, Třída 7. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžařský výcvik VII. AB – 3. den 20.2.2017

Lyžařský výcvik VII. AB – 2. den 19. 2. 2017

Probudilo nás mlhavé počasí, které se však přes den zlepšovalo. Dopoledne i odpoledne bylo ve znamení zdokonalování lyžařské techniky a pro čtvrté družstvo prvním seznámením s lyžemi a opojným pocitem skluzu. Některé lyžaře vyčerpal již pouhý pochod k lanovce. Každý mladý lyžař však ožije s příslibem večerní diskotéky spojené s oslavou spolužákových narozenin. A tak […]

Posted in Třída 7. A, Třída 7. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžařský výcvik VII. AB – 2. den 19. 2. 2017

Lyžařský výcvik VII. AB – 1. den 18. 2. 2017

Ranní sraz účastníků, nakládání zavazadel i cesta proběhly úspěšně. Před třináctou hodinou jsme již seděli v jídelně našeho dočasného příbytku. Po obědě jsme nedočkavě vybalili lyžařské náčiní a v nepříliš vlídném mlhavém počasí hurá na sjezdovku! Pod odborným dohledem jsme se rozřadili do čtyř družstev podle předvedených výkonů. Po večeři všichni instruktoři poučili své týmy […]

Posted in Třída 7. A, Třída 7. B | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžařský výcvik VII. AB – 1. den 18. 2. 2017